بهترین قالیشویی تهران
0

بهترین قالیشویی تهران

با افزایش جمعیت و گسترش زندگی آپارتمان نشینی تعداد مراکز قالیشویی نیز در سطح تهران افزایش یافته است. اما آیا همه این مراکز معتبر و باکیفیت هستند؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین قالیشویی تهران بپردازیم. با مجله اینترنتی ایکو همراه باشید.

بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

نام قالیشوییشماره قالیشوییسایت قالیشویی
قالیشویی ونک شعبه مرکزی تهران۰۲۱-۲۲۹۰۲۵۴۵vanakcarpet.com
قالیشویی اصیل ایرانی شعبه مرکزی تهران۰۲۱-۲۶۳۱۳۷۲۲asilirani.com
قالیشویی زعفرانیه شعبه مرکزی تهران۰۲۱-۲۲۰۵۶۳۳۷zafaraniye.com
قالیشویی آریا غرب شعبه مرکزی تهران۰۲۱-۲۶۱۲۶۲۰۳aryagharb.com
در حال بروزرسانی…

برای افزودن قالیشویی خود به لیست بالا با ما در تماس باشید.

بهترین قالیشویی در تهران

فرشها به عنوان یکی از عناصر دکوراتیو در زیبایی فضا اهمیت بسیاری دارند. به همین دلیل باید از فرشها مراقبت کرد. کثیف شدن فرشها باعث افت کیفیت و زیبایی آنها می شود. برای شستشوی فرشها بهترین روش استفاده از خدمات مراکز قالیشویی معتبر و حرفه ای است. بهترین قالیشویی در تهران از تجهیزات حرفه ای قالیشویی و نیروهای ماهر در انجام خدمات قالیشویی استفاده می کند. این امر باعث می شود فرشها بدون آسیب و با دقت بالا شستشو و یا ترمیم شوند.

  سرویس کولر آبی

ویژگی بهترین قالیشویی تهران

بهترین قالیشویی تهران دارای ویژگی های ممتازی است که باعث می شود این مراکز نسبت به سایر رقبای خود دارای برتری باشند. ویژگی بهترین قالیشویی تهران عبارتند از:

  • مجهز به تجهیزات مکانیزه و به روز قالیشویی
  • استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در زمینه قالیشویی و رفوگری
  • استفاده از مواد شوینده درجه یک متناسب با جنس هر فرش
  • ارائه خدمات قالیشویی با بهترین قیمت
  • ارائه خدمات قالیشویی با بالاترین کیفیت و تضمین خدمات قالیشویی
  • انجام خدمات قالیشویی در کمترین زمان
  • ارسال در کوتاه ترین زمان
خدمات بهترین قالیشویی در تهران
خدمات بهترین قالیشویی در تهران

خدمات بهترین قالیشویی تهران

بهترین قالیشویی تهران خدمات متنوعی به همشهریان تهرانی ارائه می دهد. به طور کلی خدمات بهترین قالیشویی در تهران عبارتند از:

شستشوی حرفه ای فرش در بهترین قالیشویی تهران

بهترین قالیشویی تهران از تجهیزات حرفه ای قالیشویی جهت شستشوی فرشها استفاده می کند. این مراکز دارای دستگاه های مکانیزه جهت شستشوی انواع فرش است. با استفاده از این تجهیزات فرشهای دستباف و ماشینی به صورت عمیق و یکدست شستشو می شود و سخت ترین لکه ها نیز از سطح فرش پاک می شود.

همچنین بهترین قالیشویی در تهران علاوه بر تجهیزات مکانیزه از مواد شوینده ایمن با فرمولاسیون ویژه جهت شستشوی فرشها استفاده می کند. این مواد متناسب با جنس هر فرش انتخاب می شود تا فرشها بدون پخش رنگ و آسیب با بالاترین کیفیت شسته شوند.

برای دریافت خدمات قالیشویی فرش دستباف و همچنین فرشهای ماشینی، فرشهای فانتزی و مدرن کافیست از طریق تلفن های درج شده با بهترین قالیشویی تهران در تماس باشید.

لکه برداری فرش در بهترین قالیشویی تهران

وجود لکه روی فرش باعث می شود زیبایی فرشها کم شود. شما می توانید فرشهای خود را به بهترین قالیشویی تهران جهت پاکسازی لکه ها بسپارید. بهترین قالیشویی در تهران با استفاده از روشهای مخصوص قادر است سخت ترین لکه ها را نیز از روی فرشها پاک کند. همچنین در بهترین قالیشویی تهران برای هرنوع لکه از مواد و تکنیک های مخصوص جهت لکه برداری استفاده می شود.

  شستشوی فرش با ضمانت کیفیت در هشتگرد

خدمات رفوگری بهترین قالیشویی در تهران

گاهی فرش ها در اثر گذر زمان دچار آسیب های متعددی از جمله سوختگی، پارگی و بید زدگی می شوند. شما می توانید برای ترمیم قسمت های آسیب دیده از خدمات رفوگری توسط بهترین قالیشویی تهران استفاده کنید. بهترین قالیشویی در تهران با داشتن نیروهای متخصص در زمینه رفوگری می تواند قسمت های آسیب دیده را با استفاده از مواد باکیفیت و نخ های مرغوب ترمیم و بازسازی کند.

شستشوی موکت در محل با بهترین قالیشویی تهران
شستشو در محل با بهترین قالیشویی در تهران

شستشوی مبل در منزل توسط بهترین قالیشویی تهران

بهترین قالیشویی تهران مجهز به دستگاه های مبلشویی است.با استفاده از این تجهیزات می توانند در محل مشتری خدمات شستشوی حرفه ای مبل را انجام دهند. اگر مبلهای شما دچار لک و آلودگی شده است کافیست با بهترین قالیشویی در تهران تماس بگیرید تا در کمترین زمان جهت شستشوی مبل در منزل یا محل مورد شما حاضر شوند و مبل ها را با مواد شوینده مخصوص و تجهیزات مبلشویی با بالاترین کیفیت شستشو دهند

برای اطلاع از تعرفه شستشوی مبل در تهران کافیست با بهترین قالیشویی در تهران در ارتباط باشید.

خدمات شستشوی موکت در محل

بهترین قالیشویی تهران علاوه بر شستشوی مبل در منزل قادر است موکتهای شما را نیز در محل مورد نظر مشتری شستشو دهد. شما می توانید برای شستشوی موکتهای اماکن اداری، مسکونی، تجاری و حسینیه و مساجد و سایر محیط ها با بهترین قالیشویی تهران تماس بگیرید تا در محل مورد نظر شما با تجهیزات مبلشویی حرفه ای حاضر شوند و موکت ها را به صورت عمیق شستشو دهند.

رنگبرداری و قلم زنی در بهترین قالیشویی تهران

رنگ فرش در زیبایی نقش و نگارهای فرش تاثیر بسیاری دارد. گاهی در اثر عواملی چون نور خورشید ممکن است رنگ بخش هایی از فرش تغییر کند. شما می توانید برای احیای رنگ فرشها از خدمات رنگ برداری و قلم زنی توسط بهترین قالیشویی تهران استفاده کنید تا با دقت و ظرافت بالا رنگ فرش بازسازی شود.

  بهترین قالیشویی غرب تهران

تعرفه بهترین قالیشویی در تهران

بهترین قالیشویی در تهران عضو اتحادیه قالیشویان تهران است و قیمتهای خود را مطابق با صنف قالیشویان به مشتریان خود ارائه میدهد. برای اطلاع دقیق از جزییات خدمات و تعرفه قالیشویی در تهران می توانید با بهترین مراکز قالیشویی در تهران در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.